Pandora

Hoşgeldiniz Sayın Okuyan. !

6 Nisan 2012 Cuma

Sen Hiç Kendine Ağladın Mı ?

Nice günlerdir filozof edasıyla düşünür oldum.. Hani baharın başlamasıyla, havaların ısınmasıyla beraber bir rehabet çöktü üzerime.. Kışın ayrı bir duygusallık, yazın ayrı.. Şu hayatta hak ettiklerim ve etmediklerimi düşünüyorumda hak ettiklerimden çok etmediklerim fazla.. Üzerimde ağır bir yük.. Binbir üzüntü.. Ama buna rağmen her şeye göğüs germek biraz olsun içimi rahatlatıyor.. Ne yaşanırsa yaşansın ayaklarının üstünde durman gerek.. Bir örnek verecek olursak; Bu hayatta "Hacıyatmaz" olman gerek..Unutma..!  Düşmek bilmeyeceksin asla.. Alçaldın mı geri yükseleceksin..Düşmanlar bundan nefret ederler..Her zaman kendinden aşağıda görmek isterler..Sizde gaza gelin uyuzluk değil mi ? Herkese karşı güçlü olun.. En yakınım dediğim ya da hayatta zararını görmem dediğim insanlardan yandı canım.. Kendi kanım, kendi canımdan hemde.. Bu yüzden tecrübe konuşuyor burda diyebilirsiniz.. Bu sebeple size bundan bahsetmek istedim.. Dost diyoruz falan ama hiç biri bir boka yaramıyor.. Hayatta en iyi dostumuz kendimiziz..Kimseden hayır yok.. En kötü zamanında yanında olan insanı unutmayın ama..! Onların yeri ayrı olsun sizde..Çünkü bu zamanda herkes iyi gün dostu.. Bari kötü gününüzde yanınızda olmuş olan varsa sahip çıkın öyle dosta..Varsa şöyle harbi dost,sırdaş bana da yollayın.. Ama biliyorum ki yok öyle biri..Kimseyede güvenmiyorum zaten..Kimseyle dostluk kurma peşinde de değilim..Her yerde politika yapmak gerek..Merhaba Merhaba..Sadece..! İnanın böyle huzurlu hissediyorum kendimi..Yalnızlık baş ağrıtmıyor..Beyin boşaltıyor ve çok iyi geliyor...
Biliyorum çok boktan karamsarım ama gerçeklerden kaçmayacak kadar da cesurum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder