Pandora

Hoşgeldiniz Sayın Okuyan. !

15 Mart 2012 Perşembe

Bu Yeniden Başlamasından Korktuğum Kaçıncı Sondu?

Kafamın karışık olduğu durumlarda kendimden nefret ediyorum..En yakınımla konuşsam bile iyi gelmeyecekmiş gibi hissediyorum..Sorunumu tek başıma çözmek istiyorum..Yoluna girmesini istediğim o kadar çok şey var ki..Ama öylece karmakarışık kalmakta ısrar ediyorlar..İnsanların birbirlerini kullanmak istemeleri, bunları aklından geçirmeleri yok mu hayattan nefret etmem için yeterli bir sebep..Midemi bulandırır oldu böyleleri..Benim rastladığım böyle insanlara da şimdiye kadar hep iyi niyetimi kullandım..Bana karşı yanlış yapmış olmalarına rağmen idare ettim..Hatta üstüne hatalar,yanlışlar bile yaptım öyle insanları hayatıma sokarak..İyi niyetimi kullanmalarına izin verdim belkide en büyük yanlışım bu oldu.."Köprüyü geçene kadar AYIYA, DAYI olayı.."Sonra ne mi oluyor? Ben size söyliyeyim..O insanlar sizi aramaz sormaz oluyor..İşine gelince konuşur,işine gelmeyince siktir olup gidiyor..Ne zaman işi düşse siz en mükemmel insan oluyorsunuz..İşi bitince sizi siklemez insanın teki oluyor..Olay bundan ibaret..Bu kadar basit..Bunun farkında olup hala iyi niyetli olmak mı? Salaklığın daniskası..İşte artık buna iyi niyet değil,salağa yatmak diyorum..Artık salağa yatma vakti geçti..Bugün iyi niyetimin son günüydü :) Kimse için kendinizden vazgeçmeyin..Nerede,hangi şartlarda olursa olsun..Kendinizden önemli değil hiç bir şey..Bir düşünsenize sizi siklemeyen insanlar için üzüldüğünüz,kıçınızı yırttığınız anları..Şimdi bakınca kendimi salak gibi hissediyorum..Üzülen neden hep ben kıçıyla gülen onlar diye düşünüyorum..Bir kerede başkaları kıçını yırtsın,zırlasın lan..Artık bok üzülürüm,koşarım,kıçımı yırtarım,kolay kolay konuşurum öyle insanlarla..Zora gelsinler biraz..Zoru görüp kaçıcaklarsa da inanın bugünden sonra umrumda bile değil..Bir de şöyleleri var; canın sıkkın olduğu zaman neden diyen değil, neredesin diyen arkadaşımda var benim..Hani arkadaşlarım demiyorum..Bir tane yetiyor çünkü..Nerede çokluk orada bokluk unutmayın..Gerçek dostunu buldunuz mu onu hiç bırakmayın,üzmeyin..Ve son olarak şunu söyliyim;
"Hep bizi ağlatan,canımızı yakan insanlara yakın hissederiz o kadar kişi dururken öyleleri ile yakın ilişkiler kurarız..Bu bizim kalbimizi acıtmaktan başka hiç bir işe yaramaz..O yüzden size değer veren insanlar olsun çevrenizde..Sizi üzmeyen daha çok mutlu etmekle uğraşan insanları tercih edin..Kalbinizin ferahladığını göreceksiniz..Öyle bir insan yok mu diyorsunuz..Elbet çıkacak karşınıza göreceksiniz..Zaman diyorum,bekleyin illa canınızı acıtana gitmeniz şart değil bir rahat durun..E hiç yok demekle ısrar ediyorsanız o zaman siktir edin yahuuuuuu..Yalnızları oynayın,canınızın yanmasından iyidir ama değil mi?" :)

2 yorum:

  1. Çok beğendim, gerçekten. Ellerine sağlık, kaç haftadır bu iyimserlik iyi niyetlilik durumundan ağlıyorken, hala bu konuyla ilgili içimden atamadığım sorunlarım varken çok iyi geldi, rahatlattın valla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geldiyse ne mutlu bana.. Bende böyle yazarak kendimi rahatlatıyorum işte ki yeni blog yazılarımı ekleyeceğim daha konuşulacak çok şey var :)

      Sil