Pandora

Hoşgeldiniz Sayın Okuyan. !

10 Mart 2012 Cumartesi

Bazen..

Bazen beş dakikalık bir şarkıyı duymak bile sizi alt üst edebilir..Ne zamandır dinlemediğiniz yada dinlemek istemediğiniz şarkı..Bana da öyle oldu işte..Şarkı listemdeki arşivi karıştırıyordum ki elim gitmiş başlat tuşuna..Hıyar program hemen açıldı tabi, şarkı başladı çalmaya..Ulan dedim kapatsam ne boka yarayacak ki geçmişe döndürdü piç..Bari açayım sesini ergen isyanlarına girene kadar dinliyim dedim..Ne enerjik hatunmuşum onu hatırladım..Saç,baş,makyaj böyle rockçı ergenlerdenmişim bir zamanlar..Bir zamanlar dediğim 2-3 yıl öncesi en fazla 4-5tir abi..Şimdi de dinlesekte ne bileyim içim mi geçmiş napmış eski ergen enerjisini göremiyorum kendimde..Neyse bu şarkılar bana liseyi miseyi hatırlattı..Girmeyeceğim şimdi o konulara sıkı arkadaşlarım bilir zaten sorunlu ergenlerdik bir zamanlar..Vay be ne günlerdi..Olum aslında iyi oldu şu listeyi didiklemem bir bakıma..Özlemişim bu grupları dinlemeyi..Bazen diyorduk en son işte o bazen sıçar ağzınıza..Bugün böyle full eskiyi yad ederek takıldım..Şarkılar mı dersin ne ararsan..Üstüne grip oldum birde nefret ediyorum şu hastalıkta işte buda beni iyice ergen triplerine soktu derken uyku modunda geçti bütün gün..Bugün duygusala bağlama niyetim hiç yoktu ama ne yaparsın bok şarkı arşivi çıktı karşıma..Böyle ağlak ağlak şeyler yazasım yok hiç ama..Onu sonralara saklıyorum böyle tripli bir şeyler yazacağım ama şimdi hiç girmiyim o konulara gerek yok abi.. Bazen bazen bazen.."Bazen birilerini öyle çok seversin ki aldığın karşılık sıçtığın kadar bile olmadığını görürsün..Bazen vazgeçersin sevmekten sıçılmayacak derecede pis bir tuvalet gördüğün zaman kaçışın kadar hızlı olur vazgeçişin.." Sizin bazenleriniz,belkileriniz,keşkeleriniz ne bilmiyorum ama çoğunuzun bu sözüme katılacağına eminim..Sevmeli,sıçmalı muhabbetimizde bittikten sonra şu arşiv listemde olan ergen şarkımı da sizlerle paylaşıp gideyim.. Bazenlerle kalmamanızı diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder