Pandora

Hoşgeldiniz Sayın Okuyan. !

11 Mart 2012 Pazar

Seninle Beraber Olunmaz,Sana Maruz Kalınır..

Facebookta ne zamandır takip ettiğim bir sayfa var..Bugünde şöyle bir bakayım dedim ne var ne yok..Bir yazı gördüm aha dedim sıçızlayacak beni,duygusala bağlayacağım yine..Hani size de oluyordur eminim dinlediğiniz bir şarkı,okuduğunuz bir yazı,izlediğiniz bir filmde kendinizi öylesine bulursunuz ki bazen..Ne kadar da benziyor benim yaralarıma der ve aklınıza kazırsınız..Sizin bir parçanız haline gelir..Bugün gördüğüm bu yazıda bana böyle yaptı işte,sizinle de paylaşmak istedim.. Şöyle bir yazı;
"Seni sevmeyen birini sarhoşken arayamazsın. Seni sevmeyen birini gece yarısından sonra arayamazsın. Seni sevmeyen birini öğleden sonra bile arayamazsın. Belki akşamüstü mesaj çekersin. Seninle beraber olunmaz,sana maruz kalınır.." [Emrah Serbes] yazmış..Ne güzelde demiş öyle..Bu yazıyı yazarken bir yandan "Cranberries-Linger" çalıyor.. Buda ayrı bir şarkı zaten çok seviyorum..Sözlerinden bir kısmını paylaşacak olursam şu satırlarını paylaşırdım;
"Sadece seninle olmak istiyorum
Ama ben çok derindeyim
Biliyorsun sana deli olduğumu
Beni parmağının ucuna bağlamışsın
Can çekişmeme izin vermek zorunda mısın ? "
Dinleyin bakalım siz ne hissedeceksiniz.. :) Bugün ki tavsiyelerimden sonra kendime bir müzik ziyafeti çekmeye başlıyorum..Ve hepinize iyi akşamlar diliyorum..Pazartesi Sendromuna girmiş olanlarınızı unutmadım tabi..Bunu hatırlattığım için çok üzgünüm kötüyüm ben :) Pazartesi yükünü üzerinizden atacak bir şarkı paylaşıp gideyim o zaman..Rock'n Roll Baby..Buyrun;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder