Pandora

Hoşgeldiniz Sayın Okuyan. !

9 Mart 2012 Cuma

Boktan Bir Cuma Kapanışı..

Geldik eve yorgun argın..Elektrikler gitmiş..Yani bildiğin bana götleklik yapıyor bu hayat.. :) Neyse pandora dedim sakin ol.. Yemek ye falan geçti öyle vakit..Böyle durumlarda başka ne yapılır ki..Ya yemek yersin yada zıbarıp yatarsın ki şu lanet blogumu atmadan uyumak istemedim..Yazmak alışkanlık oldu bende fakat kimseyle paylaşmıyordum dedim bari bir işe yarasında millet ne kadar asi biri olduğumu görsün..Şimdi tanıyan var tanımayan var değil mi :) Ben tıkınırken geldi elektrikler..Hemen patttt soluğu yatakta aldım uyumayı planlıyorum adam gibi..Gece kalkarsam kitap,film derken vakit geçer öyle..Ama soluksuz uyusam benim için daha iyi..Neyse boşverin beni..Yok yok boşvermeyin uyku problemi yaşıyorum eskiden ne gamsız gamsız uyurdum ben ya..Şimdi deli gibi uykum olsa da kafamı bir şeyler kurcalıyor uyuyamıyorum..Delirdim sanırım..Ne taktığımı bende bilsem..Ot bok şeyler kuruyorum kafamda..Var ya hiç olmayacak şeyler..Mesela eve hırsız girdiğini falan düşünüyorum yada yan komşunun bebeğini boğuyorlar falan böyle acayip şeyler kuruyorum kafamda anlatamam..Olum ne psikopat oldum ben..Kısa zamanda buna çözüm bulmalı, vıcık vıcık kanlı filmler izlersem her dakika olacağı bu arkadaş.. Ha bide bazı ibneler var ki onları takıyorum ulan ne insanlar var ya..Millet birbirini kullanma çabasına girmiş..Yemezler arkadaşım,anca salağa yatar gibi yapıp sizin oyunlarınıza gelmeyiz biz..Biraz gizemli oldu bu söylediğim ama burda her boku yazsam vay halime..Bırakın da biraz gizem kalsın yahu bu işte..Şöyle bir şey söyliyeyim "Seni sevdiğimi hep bil ama sevmemişim gibi yaşa" Al işte yine duygusala bağladım..Merak uyandıran da bu zaten..Bahsediyorum birilerinden işte,onlar hep birileri kalsın bende..Bu arada tırnak içine aldığım sözler harbi sağlam ha! Ben yazıyorum olum onları bırakta olsun..Okuyan arkadaşlarım varsa anonim diye geçmesinler benim hepsi benimmm.. :) Aforizma hatunum ben..Sağlam sözler sıçarım her daim..Diğer yazımda belirtmiştim, farkeden yok..Yoksa şimdiye imzalı kitabımı dağıtıyordum lan hepinize..O kadar da ukalayım olum ben..Neyse gel gelelim şu cumayı kapatma işine..Ben mis gibi bir uyku çekeyim..Yine şarkılardan birini paylaşmadan edemeyeceğim..Aşka gelelim hadi hepimiz..Dinleyin de sevdiğinizi düşünün bu şarkıda pandora tavsiye etmişti dersiniz..
Harbi aşka geliyor insan ha..! Bununla uyurum artık hayalimdeki sevdiceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder