Pandora

Hoşgeldiniz Sayın Okuyan. !

13 Mart 2012 Salı

Yanlışlar Uğruna Doğruları Piç Bırakmak..

Günlerdir ota boka kullandığım iyi niyetimi düşünüyorum..İçimdeki bu boşluğu nasıl dolduracağıma dair düşüncelere daldım gitti..Boşluk neyin boşluğu onu bile bilmiyorum..İnsanların hepsi çıkar peşinde olmak zorunda mı? Yok mudur dürüst olanı..Ulan ben mi karamsarım diyorum,sürekli ergen tavırları içinde ortalıklarda dolaşan ben miyim sadece diyorum..Birileriyle konuşunca biraz olsun rahatlıyorum..Tek değilmişim diyorum..En azından benim gibi karamsar insandan çok..Dedim bari şu moddan kurtulayım,onun için böyle vıcık vıcık şarkılar falan dinlemeye başladım..Yok arkadaş hiç tarzım değil yapamıyorum..Millet nasıl dinler anlam veremiyorum vallahi..Abi demet akalın nedir ya? İsmini bile küçük yazdım..Özel değil abi bildiğin cins karı..Tabi sevenleri varsa bana uyuz olacaklar..Olsunlar bir zahmet ne bokuma dinliyorsunuz öyle karıları ben anlamıyorum..Bir dakika katlanamadım,sardım ettim ama yok olmuyor katlanamıyorum..En iyisi özüme döneyim dedim..Açtım "Depeche Mode-Wrong" oh çektim..Benim favori şarkım bu..Sözlerine bitiyorum..Sizinle de paylaşayım;

Ben yanlış burçla doğdum 
Yanlış evde
Yanlış nüfuzla
Yanlış yolu seçtim
Yanlış eğilimlere götüren
Yanlış zamanda yanlış yerdeydim
Yanlış nedenle ve yanlış uyumla 
Yanlış haftanın yanlış gününde 
Yanlış teknikle yanlış yöntemi kullandım
Kimyasal olarak yanlış birşey var bende
Içsel olarak birşey yanlış bende 
Yanlış genlerde yanlış birleşim
Yanlış servetle yanlış sonlara ulaştım
Yanlış ellerdeki
Yanlış adam için yanlış teoriyle
Yanlış yalanlar, yanlış hisler
Yanlış cevaplarla yanlış sorular
Yanlış kitabın yanlış sayfasındaydım 
yanlış yankesicinin yanlış yorumuyla 
Yanlış hamleyi yaptım, her yanlış gece 
Yanlış çalan ezgiyle ta ki o doğru ses verene dek evet
Yanlışım..Her şeyim yanlış..Şarkımı dinleyince biraz olsun kendime geldim..Her şey mi yanlış gider anlamıyorum ki..Bir şeyim düzgün gitse göbek atacağım vallahi.."Hayatımdaki her yanlışa rağmen doğrulara hala orospu gözüyle bakma tarzıma hayranım"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder