Pandora

Hoşgeldiniz Sayın Okuyan. !

9 Mart 2012 Cuma

Cuma Sendromu..


Evettt..Günlerden 9 Mart Cuma..Haftanın son günü..İş yerinde mesainin bitimine son 2 saat..Ulan bu son saatler geçmek bilmez mi? Yoksa ben sürekli saate bakmaktan zaman geçmiyor mu anlamadım..Neyse dedim, bari bir blog atayım da bir boka yarasın şu geçmeyen zamanlar..Aman allahım gerçi kim okuyacak şu bokum gibi yazıyı..Ama abi cidden güzel sözler yazıyorum ha! Ulan farkedilmedik  gitti vallahi..Roman yazsam satılır, söz yazsam beğenilir arkadaş ciddiyim! Neyse ki şöyle siteler varda bizde nasibimizi alıyoruz biraz olsun..İçini dökmek kadar iyi bir şey yok bak..Ama böyle dökeceksin abi..Karşında biri varken anlat bir şey değişmiyor, odun yutmuş gibi bakarlar ancak.. Hala vakit geçmiyor var mı  böyle bir şey? Neyse biz yazmaya devam edelim.. Olum aşk hayatım boktan..Her kız gibi..Kimi sevsem sıçıyor ağzıma gidiyor..Sevmemeye karar verdim buradan duyurulur..Bağlanmayacağım diyorum ibneler nasıl bağlıyorlarsa aşık oluyorum sonrada siktir olup gidiyorlar..E tabi benimde terketmişliğim oldu ama sıradan şeyler yüzünden değil..Kızlar napsak acaba..Valla ben çare bulamadım şu aşk meşk işlerine hele siz bir el atında yol yordam bulalım bu böyle olmayacak..Bokum gibi ilişkilerden bıktım..Saldım gitti anasını satayım..Kimseye aşık olmayacağım..Bir ilişkide lazım değil zaten ki içten söylemiyorum bunu birini sevmezsem benim için hayat geçmiyor ne alakaysa..Bu böyle benim için..Bokum uğruna biten şeylerden nefret ediyorum.Neyse dedim ya bir ilişkim olsa da artık aşk sikimde değil..Küfür edince rahatlıyorum ben napayım..Şimdi siz şey dersiniz kıza bak her boku yazmış..Napayım abi vakit geçiyor,içimi döküyorum öküze anlatacağıma şuraya yazayım..Duvara anlatmaktan iyidir..Bak dedim ya aşık olmayacağım diye en iyisi bokum gibi ilişkiyi sürdür,yaşa et ama bağlanma..S0nra sik gibi çıkamazsın işin içinden..Ah be ne biçim kalp arkadaş ot bok olayı bildiğin..Ne çektiysem bu aşktan çektim zaten..Ulan derslerimi bu kadar düşünsem şimdi nerelerdeydim kim bilir..Hay ben böyle işin..Son kez şu sözle kapak yapayım "Orospu aşkını alıp fahişe sevgililerinle yaşa" Ama benden uzak ol arkadaş.. Bak güzel yazıyorum işte bokum gibi olmadığını sizde gördünüz..Neyse böyle işte şimdi şu götüme benzeyen işime geri döneyim. Olum götüm bin basar bakma sen öyle dediğime..Şunu patronum görse işten sikip atmıştı beni piç.. Ruh halime damgasını vuran şarkıyı ekleyip siktirolup gidiyorum burdan şimdilik canlarım merak etmeyin..Hadi öpüyorum hepinizi..Ulan kendi kendime konuşuyorum, acaba kim okur bu bokum yazıyı..Götüme fena güveniyorum ha! Acayip döktürürüm yazıları olum..Şarkımı da koyup gittim ben..Hadi bugünlük eyvallah sıkmayın canınızı bokum şeyler için..
Seviyorum bu şarkıyı arkadaş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder